Keresés

Néha az az érzésem, hogy minden a megváltozott világunkat szolgálja. De mennyivel könnyebb lenne, ha csak azokat az impulzusokat kapnánk, ami a előnyös számunkra! Mennyivel könnyebb lenne, elhagyhatnánk a mérlegeléseket, a választási lehetőségek sokaságát, és mindig tudnánk, hogy jó döntést hozunk.
Hogyan érjük és érhetjük el, azt a szent meggyőződést, hogy jól döntöttünk egy adott választásnál?

Ha ismerünk minden tárházat, minden alternatívát, ami mutatja a teljes lehetőségünket. Minden hátterével, buktatójával és minden lehetőségével. Az ok, okozati összefüggéseivel is akár. A pontos feltérképezés, alapos ismereteket hoz. Így ki tudjuk választani a legelőnyösebbet. Például, a kalória szegény, vagy a cukormentes kóla, vagy akármilyen üdítő meggyőzően kihangsúlyozza, hogy mennyire vigyáz az alakodra. De azt elfelejti mondani, hogy mennyi, szervezetre haszontalan, illetve káros anyagot tartalmaz. A legtöbb kábítószer is kalória szegény, mégsem kezdjük el nyakra-főre fogyasztani. 🙂 Nem korrekt, hanem félrevezető és manipuláló.
És engedjük magunkat meggyőzni, hogy attól jobb és szebb leszek. Mindenki tisztában van vele, hogy a reklámok manipulálnak. Mégis sokszor engedjük és be tud gyűrűzni.

Mire buzdítanak a szakemberek?

„Emelje ki vállalkozását!”, „Jó reklám szükséges!”, „Nem találnak meg, ha a pincében kuksolsz.”, „Emeld ki, fizess érte…”, ” Gyűjts adatokat.”, „Szerezz információkat.”, „Legyen címlistád.”, „Írj blogot.”, „Írj hírlevelet.”, „Győzd meg a vásárlód, hogy szüksége van rád.”
Ilyen és ehhez hasonló mondatok zsonganak a fejemben. A marketinget felállították a piedesztálra és onnan tekint le ránk. Nézeget, és méreget…. A jó marketing mit takar? Azt, hogy hogyan tudok minél több terméket, szolgáltatást eladni? Azt, hogy hogyan tudok beférkőzni egy-egy hangzatos szlogennel és nagy, színes képpel az emberek gondolataiba, érzéseibe? Mitől akarja majd az ÉN termékemet? Ha meggyőzöm, hogy arra a hasznosnak tűnő haszontalan dologra szüksége van. Mi is akkor a jó marketing, azt, hogy hogyan tudok minél több embert, a leghatékonyabban manipulálni?

Ezt gondoljuk át. Álljunk meg egy pillanatra….
És valóban….

Bennem is, és szerintem nagyon sokunkban, akik igyekszünk pozitív gondolatokkal, és pozitív energiákkal körülvéve életben maradni, nagy dilemmát indított el, hogy miképpen lehet a pincéből kijutni oly módon, hogy nem a sötét oldali manipulációt használom. A LUX AUREA azt képviseli, hogy mindent tisztán, őszintén, manipuláció nélkül, a bizalom kiépítésével végzi marketing tevékenységét. Ez lehet hosszabb távú, de hogyan is képviselhetnénk tiszta és fénnyel teli energiákat, ha nem ennek tükrében állunk ki a világ elé.

Nem akarlak meggyőzni, nem akarlak rávenni, egyszerűen, csak megmutatom. TE döntsd el, hogy érzed-e a hívást. Te döntsd el, hogy tiszta forrás-e. Te döntsd el, hogy szükséged van-e rá.

Gazda Mónika